Bingsa Gjenvinning: Utvidet bruk av avviksmodulen gir økt verdi

Referanse 4human TQM Bingsa Gjenvinning AS

Avviksmodulen fra 4human TQM har hjulpet Bingsa Gjenvinning AS med økt inntjening, forbedret informasjon til kunder og større tillit hos naboer og velforening.

Bingsa Gjenvinning AS jobber med avfallsbehandling i Ålesund kommune. Fra 2022 er Bingsa Gjenvinning og Årim ett selskap, størsteparten av de ansatte blir da renovatører som kjører husholdningsavfall, samt maskinførere som behandler avfallet før videre behandling. Ansatte fra Årim implementeres i systemet fra starten av 2022. Systemet fra 4human TQM er en viktig støtte i en rekke oppgaver for de ansatte gjennom arbeidsdagen.

– Vi bruker hendelsesmodulen veldig bredt. Blant annet bruker vi den i mottakskontrollen for avfall, og alle avvik på avfallskvalitet går inn i avvikssystemet, forteller HMS- og kvalitetskoordinator Kjetil Larsen Hagen.

.

Del innlegg:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
E-post
Utforsk

Relaterte innlegg

4human TQM leverer prosessorienterte styringssystemer for HMS, Kvalitet og Ytremiljø til mer enn 400 juridiske virksomheter i privat og offentlig sektor.

KONTAKTINFO

Ta kontakt med oss