Ulike bransjer har ulike behov for tilbakemeldinger som for eksempel trivselsundersøkelser i egen organisasjon. Når det gjelder eksterne spørreundersøkelser, så varierer behovet. Flere standarder, eks ISO 9001, krever at sertifiserte virksomheter SKAL måle kundetilfredsheten. I andre sammenhenger vil det kanskje være viktig å «ta pulsen» på tilfredsheten i en kommunes barnehager, og på et senere tidspunkt gjenta undersøkelsen og måle trendene. Vår modul for spørreundersøkelser ivaretar disse mulighetene og passer perfekt sammen med en HMS-håndbok. Pluss mye mer.
Har deres virksomhet en HMS-håndbok? Les denne artikkelen som sier hva en HMS-håndbok bør inneholde.
Organisasjonen skal overvåke kundens oppfattelse av hvilken utstrekning deres behov og forventninger har blitt oppfylt. Organisasjonen skal bestemme metodene for å oppnå, overvåke og gjennomgå denne informasjonen.
Uavhengig av størrelsen på din virksomhet så kan TQM Enterprise konfigureres til å passe unikt for din virksomhet. 5 eller 15000 ansatte – TQM Enterprise passer for alle.
4human TQM leverer prosessorienterte styringssystemer for HMS, Kvalitet og Ytremiljø til mer enn 400 juridiske virksomheter i privat og offentlig sektor.